Badanie równości podłużnej w km 39+850Widok na Trasę Główną przygotowaną pod nakładanie mieszanki mineralno-asfaltowej w km 39+950Widok na Trasę Główną przygotowaną pod nakładanie mieszanki mineralno-asfaltowej w km 39+400Widok na teren na Trasę Główną w km 32+050Widok na teren na Trasę Główną w km 32+050Widok na teren na Trasę Główną w km 32+050Widok na roboty ziemne w km 32+200Widok na prace przy obiekcie WD-47 w km 34+100Widok na obiekt WD-61 w km 39+400Rozkładanie stabilizacji w km 30+000Roboty ziemne w km 32+200Roboty ziemne w km 32+200Roboty ziemne w km 32+200Roboty ziemne w km 31+200Odwierty dla badań betonu asfaltowego w km 40+000Odwierty dla badań betonu asfaltowego w km 40+000Odhumusowanie MOP-u w stronie lewejOdcinek próbny podbudowy zasadniczej z betonu asfaltowego w km 40+000Odcinek próbny podbudowy zasadniczej z betonu asfaltowego w km 40+000Odcinek próbny podbudowy zasadniczej z betonu asfaltowego w km 40+000Odcinek próbny podbudowy zasadniczej z betonu asfaltowego w km 40+000Odcinek próbny podbudowy zasadniczej z betonu asfaltowego w km 40+000Odcinek próbny podbudowy zasadniczej z betonu asfaltowego w km 40+000Odcinek próbny podbudowy zasadniczej z betonu asfaltowego w km 40+000Odcinek próbny podbudowy zasadniczej z betonu asfaltowego w km 40+000Odcinek próbny podbudowy zasadniczej z betonu asfaltowego w km 40+000Odcinek próbny podbudowy zasadniczej z betonu asfaltowego w km 39+350Obiekt WD-42 w km 30+000Badanie VSS na Trasie Głównej w km 30+850